How Can We Help?
Pelipassien hankkiminen
PELIPASSI JA VAKUUTUS
Voidakseen pelata ja harjoitella jalkapalloa Mikkelin Pallo-Kissoissa pelaajat tarvitsevat pelipassin sekä vakuutuksen. Pelipassi on junioripelaajien pelilisenssi, joka on voimassa aina kalenterivuoden kerrallaan. Nuoremmilla junioreilla (alle 10v), heidän aloittaessa harrastamisen, ensimmäisen pelipassin hankkii aina seura seuran käyttäjätunnuksilla. Nuoremmilla pelaajilla, jotka eivät vielä pelaa virallisia Palloliiton alaisia pelejä (piirisarjaa), riittää edullisiin pelipassivaihtoehto, korttelipassi. Virallisia pelejä pelaaville on hankittava varsinainen pelipassi. Pelipassin hankkii pelaaja tai vanhempi itse 10- vuotiaalla tai yli. Pelipassin hankkimisen yhteydessä voi myös hankkia tapaturmavakuutuksen, joka on voimassa peleissä ja harjoituksissa.
MiPK jäsenrekisteriin ilmoitettavat tiedot
Pelipassia varten Coachtoolsissa tulee olla seuraavat tiedot ajan tasalla
- Pelaajan nimi
- Syntymäaika (ei tarvita sotua)
- Osoite
- Sähköpostiosoite (laskua varten)
- Puhelinnumero
- Vanhemman puhelinnumero ja sähköpostiosoite, jos lapsella ei ole omaa
- Syntymäkaupunki
Mistä löydän lapseni pallo-ID numeron?
Valmennuspäällikkö löytää ID:n palloliiton jäsenrekisteristä, eli pelipaikasta. Joukkueenjohtaja löytää sen Palloliiton pelijärjestelmästä eli tasosta. Itse sen löytää helpoiten omasta sähköpostista Palloliiton vahvistusviestistä.
Pelipassikortti
Vuoden 2021 pelipassikortti toimii sähköpostitse saadun linkin kautta. Etkö ole saanut pelipassikorttiasi? Ks. alta toimintaohjeet.
PELAAJANA SAAT PELIPASSIKORTIN KUN:
• Olet ostanut pelipassin
• Sinulla on Pelipaikka-rekisterissä aktiivinen rooli kaudelle 2021
• Sähköpostiosoitteesi on kirjattu oikein Pelipaikka-rekisterissä
• Kun olet oikeutettu pelipassikorttiin, niin saat pelipassikortin lataamiseen tarvittavan linkin automaattisesti Pelipaikka-rekisteriin kirjattuun sähköpostiosoitteeseesi.
ETKÖ OLE SAANUT PELIPASSIKORTTIASI?
- Tarkista ensin roskapostikansiosi. Hae myös sähköpostistasi viestejä lähettäjän nimellä ”hello@palloliitto.fi”
- Huom! Pelipassikorttia ei voida toimittaa, mikäli olet poistunut Suomen Palloliiton postituslistalta. Ota tässä tapauksessa yhteyttä Pelipaikka-rekisterin käyttäjätukeen ja valitse tukilomakkeen aihealueeksi Pelipassi-/erotuomarikortti.
USEAMMALLA PELAAJALLA SAMA SÄHKÖPOSTI YHTEYSTIETONA?
- Pelipassikortti lähetetään automaattisesti sähköpostijärjestelmästä, jossa yksilöivänä tunnuksena toimii sähköpostiosoite
- Tämän vuoksi, mikäli sama sähköpostiosoite on useammalla pelaajalla, niin viesti (ja pelipassikortti) voidaan lähettää vain yhdelle pelaajalle
- Voit käydä päivittämässä sähköpostiosoitteet yksilöidyiksi kirjautumalla Pelipaikkaan.
- Ongelmatapauksissa ota yhteyttä Pelipaikka-rekisterin käyttäjätukeen ja valitse tukilomakkeen aihealueeksi Pelipassi-/erotuomarikortti.
PALLOLIITON PELIPAIKKAOHJEET
palloliitto.fi/palvelut/digitaaliset-jasenpalvelut/pelipaikka-pelipassit-ja-vakuutukset
Pelipassit ja vakuutukset kaudelle 2021
Pelipasseja ja vakuutuksia kaudelle 2021 voi ostaa pelipaikka järjestelmästä 1.12.2020 alkaen